Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista w Dziale Finansowo – Księgowym

Jednostka ogłaszająca
Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie
Data ogłoszenia
2009-01-30
Termin składania dokumentów
2009-02-13
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania od kandydata:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządom terytorialnym, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- posiada znajomość programów księgowych,
- posiada znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych,
- posiada znajomość programu PŁATNIK
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie:
- średnie – ukończenie co najmniej średniej szkoły ekonomicznej, policealnej lub pomaturalnej oraz posiadanie 6 lat praktyki w księgowości, bądź
- wyższe - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz posiadanie co najmniej 3 lat praktyki w księgowości,
- staż pracy – odpowiednio do wykształcenia – 3 lata bądź 6 lat praktyki w księgowości
Zakres obowiązków
Do obowiązków osoby na w/w stanowisku będzie należało m.in.:
- coroczne opracowywanie planów amortyzacji środków trwałych będących w administrowaniu LWDI,
- sporządzanie planów umorzenia środków trwałych za poszczególne lata,
- dekretowanie dowodów księgowych dotyczących zmian w stanie środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji (syntetycznej i analitycznej) środków trwałych według poszczególnych nieruchomości i rodzajów majątku, zgodnie z klasyfikacją środków trwałych, ich inwentaryzacji i rozliczania ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań GUS dotyczących środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji – kwotami zbiorczymi – na wszystkich kontach syntetycznych i comiesięczne uzgadnianie obrotów i sald na kartotekach syntetycznych z ewidencją analityczną,
- sprawdzanie faktur dotyczących wydatków budżetowych pod względem formalno – rachunkowym,
- pilnowanie spraw dotyczących terminowego regulowania płatności,
- dokonywanie rozliczeń z ZUS – em:
        - wprowadzanie danych do programu PŁATNIK,
       - sporządzanie deklaracji i raportów zgodnie z PŁATNIKIEM,
       - sporządzanie deklaracji RMUA dla każdego pracownika,
- sporządzanie wniosków o dotacje inwestycyjne,
- zastępstwo w zakresie prowadzenia kasy.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy,
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia, i umiejętnościach,
- kopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Miejsce składania dokumentów
2009-02-13
Uwagi
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Lubelskiej Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji z/s w Chełmie, ul. Stephensona 5a, pocztą elektroniczną na adres lwdi@lwdi.chelm.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres LWDI z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalisty w Dziale Finansowo- Księgowym w LWDI z/s w Chełmie w terminie do dnia 13 lutego 2009 r. / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.

Oferty, które wpłyną do LWDI po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.6.ebip.lublin.pl/oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Stephensona 5a w Chełmie.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Sitarz
Dodano do BIP dnia 01-02-2013 13:20:18